Pages

Monday 27 May 2013

MEMORIES :)

Assalamualaikum :D
*to muslims . sila lah jawab salam tu :p *

Yeahhhh . I'm back . Hahaha . Cuti ni bosan , tak tahu nak buat apa . So aku kembali aktif ber-bloging lah . Then , sejak dua menjak ni aku asyik teringat je kenangan masa form 3 tahun lepas . Wargghhh ! Its such too much of memories !!!!!!! Arghhhhhhhhhhhhh ! So hari ni aku nak cerita pasal lawatan tahun lepas . Ulang lagi sekali . Tahun lepas ! Hahaha . 

Tahun lepas kitaorang pergi Perak then pergi KL . Dekat Perak kitaorang pergi Lost World of Tambun , Gua Tempurung and macam macam lagi . Masa dekat KL pulak . Kitaorang pergi TS and i-City je . Hahaha . Aku rasa , lawatan masa form 3 adalah lawatan yang paling AWESOME yang pernah aku join ! Hahahaha . Last sekali aku join lawatan masa darjah 6 . Okay . Dah lama sangat tu -.-

Okay aku malas nak cerita lagi . Mari lah kita nikmati gambar yang aku ada ! :

 Me and Zety . Selalu gaduh dalam kelas and yeahh . Aku tak tahu kenapa time ni dia gedik semacam dengan aku . aku ni jenis yang layan kan je , so aku layan kan je lah :p

Aku ingat lagi masa dekat R&R ni kitaorang makan apa . Kitaorang makan nasi lemak , nuggets , kuih karipap and air mineral . Hahahaha xD Kuat gila daya ingatan aku ! And yeahh aku still ingat lagi apa yang aku order untuk air aku sendiri , aku order teh tarik :p And yeahhhh aku ingat lagi yang R&R ni terlalu banyak sangat lalats ! Erghhh ! -.-

*ohh wait . nampak tak beats yang warna putih tu ? Yeahhhh ! tu beats aku :p * 

Masa ni dah habis makan semua . Dah nak gerak dah pun bas nya . Tapi kitaorang buat bodoh and yeahhh snap ! Hahahaha xD Nampak tak betapa excited nya kitaorang masa ni ? Tak nampak ? Ok *ambil pistol Yongguk . Tembak ! Hahahaha xD *


 *nampak tak mamat yang pakai sweater tu ? Handsome kan ? Ahhhh ! Melting I :p *

Yeahhh . Time ni dah sampai dah dekat Perak . And the hell ? Aku tak excited sangat time ni . Sebab dah pernah sampai dekat sini . How about my friends ? Yeahhh . Semua busy tangkap gambar . Masa tu semua ada bakat jadi model :p

 *nampak tak abang pakai baju oren , pakai kasut Jazz Star corak kain pelekat sambil pegang phone mahal tu ? Handsome kan ? Kalau nak no dia sila lah comment dekat cbox tu taw :p *

And yeahhhh . Pictures again !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 *tengok muka dia tu . comel kan ? Hahahaha xD melting tak ? melting tak ? Hahahaha xD *

Hahaha . Sebelum naik benda ni . Kitaorang semua naik kapal yang gerak ke depan ke belakang tu . Tahu kan ? Apa ? Tak tahu . * nah duit . pergi beli magnum , main jauh jauh taw :p * Hahahaha . Masa ni kitaorang semua macam budak budak . Hahaha . Lepas je naik kapal tu . Badan aku cramp . Erghhh ! Dan aku tak naik benda ni . Tengok je . Yeahhh . Sad life . Aku rakam video je masa ni . Aku dok mengutuk kawan kawan aku . Hahahaha xD

* muka semua dah penat . Hahaha xD *

Yeahhh . Ni masa lepas berjimba semua dalam tu . Hahahaha xD muka masing masing dah penat kan ? Dah tak bermaya dah . Kitaorang nak balik rehat kejap je . Tu je . Hahaha . 

Then kitaorang check in lah motel apa semua . Nasib baik motel yang kitaorang duduk tu ada wifi . Kalau tak aku memang bakar cikgu , timah , zety and helya . Sebab sebelum tu diorang janji duduk dekat hotel . Jakgi tukar plan . Erghhhh ! Solat apa semua then pi makan . 

 * Me and Umi . Yeahhh . Malam ni kitaorang boleh tersama colour baju pulak ( orange ) So , cik timah pi snap gambar kami berdua . Saya mintak maaf atas ketidak jelasan gambar ini sebab gambar ni guna kamera cik timah :p *

Time ni aku ingat lagi aku order apa . Aku order nasi pataya with ayam goreng . Hahaha . Then aku tengok cik timah order air je . Tak order makan . So aku belanja je lah air dia tu . Apa macam ? Sweet tak aku dengan kawan kawan aku ? Hahahah xD masa tengah tunggu kitaorang punya makanan sampai . Cikgu hantar satay kat meja kitaornag . Cikgu belanja makan satay :) Tak cukup dengan makan dekat warung . Aku call Tau suruh dia beli Spicy Chicken McDuluxe untuk aku . Hahahaha . Ramai  kowd yang join order sekali . Ada yang pergi KFC . Tapi tu bukan group makan aku . Tu group yang lain . Diorang pi warung lain siapa suruh ? Kan ? Hahahaha xD . Then balik motel . Main PS2 lah apalah . Aku sibuk dok online je . Hahaha . Then pukul berapa entah aku tak ingat . Aku , semua tidur . Hahaha . Penat sangat kowd ?


* YEAHH . NI LAH SEMUA MUKA MUKA BUDAK LELAKI YANG PERGI LAWATAN . HARAP MAAF . GAMBAR PEREMPUAN TAK ADA KERANA PEREMPUAN TAK SE-HOT KAMI . HAHAHAHAHA xD *

Yeahhh . Ni gambar masa second day dekat Perak . Masa ni nak pergi Gua Tempurung and mana entah . Aku tak ingat . Aku ingat Gua Tempurung je sebab dekat situ tersangat lah lawak ! Hahahahaha xD

Yeahhhh . Pictures again .
And againnnnnnnn .

 Gambar ni aku tak ingat lah dekat mana . Taman Botani mungkin ? Hahaha . Gambar ni macam lawa je . So aku upload je lah :p . * kepada BF perempuan ini . Jangan jeles ok ? :) *

 * nampak tak betapa berpeluh nya aku ? nampak tak betapa cerah nya abang yang pakai baju oren dekat belakang aku tu ? Hahaha xD *

And yeahhhh ! Masa ni dekat dalam Gua Tempurung . Hahaha . Dalam tu wa cakap lu lah kan . Memang panas lah weyh ! Dengan tangga nya yang tinggi . Aku tengok pun dah gayat -.- Ada satu tempat je yang sejuk . Hahahaha . Sebab dekat situ ada lubang angin . And yeahhhh memang tempat tu sejuk gila ! Hahaha xD Uolss nak tahu tak ? Masa nak turun dari gua Tempurung ni , Sean boleh jatuh . Hahahaha . Adalah dalam 2-3 anak tangga dia balun . Hahahahahahaha xD sampai meninggalkan kesan yang amat baik pada bahagian punngung seluar sukannya . Hahahaahaha xD memang lawak lah kan ? Hahahahaaha xD


 Masa ni muka semua dah penat . Nak balik motel je aku fikir .Aku dah tak larat dah . Tapi sebelum balik motel tu . Kitaorang ada singgah dua tempat lagi . Gunung Lang and apa entah . Aku dah tak ingat nama tempat tu . Tapi yang penting tempat yang ketiga tu kitaorang pergi shopping kompleks . Tak ada apa apa pun dalam tu . Cuma ada bowling je . Tu je . Yang lain semua bosan -.-

 *seiapakah gadis ini ? Yeahhh . Kita tunggu sebentar nanti :) *

Yeahhh . Ni masa dekat Gunung Lang . Kena naik boat . Nampak tak betapa kurang ajar nya Tau ? Duduk dekat perut aku ? -.-

 * sweet tak ? comel tak ? melting tak tengok donut tu :p Hahahaha xD *

Yeahhh . Ni masa hari ketiga . Aku rasa gambar ni masa dekat perhentian Tapah . Aku beli dunkin donuts untuk member member aku yang sudah ketandusan duit . Aku kesian tengok diorang . So aku pun belikan lah Dunkin Donuts untuk Sean :) tapi masa ni memang aku makan dekat Dunkin Donuts pun . Aku makan Sandwich dengan Zety . Zety minum air je . Hahaha xD aku je yang makan :p

Then kitaornag gerak pi TS . Tahukan TS ? Okay lah aku bagi tahu . Times Square . Hahahaha . Masa dekat sana semua dah target nak masuk tempat permainan tu . Hahahaha . Memang seronok lah main dekat situ . Aku naik roller coaster sampai 3 kali ! Hahahaha xD memang best lah kan ? Aku mintak maaf lah . Tiada gambar masa dekat dalam tu , sebab aku malas nak pindah kan gambar tu dari phone aku ke computer . Gambar ni semua aku curi dekat FB budak budak ni . Hahahaha xD keluar je dari tempat permainan tu , kitaorang tengok dah pukul 3 ! OMG OMG OMG OMG ! Lamanya kitaorang dalam tu ! Then terus cepat cepat pi makan apa semua . * tak sempat solat *  Ish ish ish . Hahaha 

Lepas tu semua gerak masuk bas . Masuk je dalam bas . Topong pulak hilang . Haihhh . Macam macam lah . Hahaha . Macam budak kecik pun ada . Hahahaha xD then terus gerak pi i-City . Then cepat cepat pi solat . Surau i-City memang tersangatlah awesome ! Okay ! -.- Then pi makan lagi dekat KFC . Hahaha . Seronok makan KFC ramai ramai . Hahaha xD yeahh . Aku nak mintak maaf lagi sekali kerana tiada gambar masa dekat i-City . Sebab nya sama macam sebab dekat atas tadi :)

 * Me and Sean . Nampak tak kasut yang sean pakai tu ? Tu kasut aku :3 Hahahaha *

Oh wait !!! Ada gambar lah uolls ! Ni je lah yang aku larat nak upload . Hahahaha .

Then solat Maghrib apa semua . Then terus gerak pi Muar . Yeahhhh . Hahaha . Dalam bas semua dah penat . Batery phone masing masing dah weak . Sesi tangkap gambar pun masa tu dah tak meriah sangat . So aku apa lagi . Buat bising lah ! Hahahaha xD gila uolls I nak tidur ? Hahahaha . Sampai Muar dalam pukul 12 lebih so papa aku suruh tidur dekat asrama je . Aku pun menurut perintah :)

Yeahhh ! Ni lah last shot kitaorang dengan pemandu bas ( Abang Puru ) WE ARE ONE BIG FAMILY RIGHT ? :)

Maka berakhirlah cerita ku . Haihhhh . Penat nya aku dok menaip . Hahahaha . Btw , aku memang enjoy masa lawatan tahun lepas . Walaupun tak seberapa tapi ia tetap memori yang paling manis dalam hidup aku . Aku akan ingat korang sampai bebila * ayat macam perempuan pun ada kan ? * Hahahaha . Aku harap sangat tahun ni kita dapat buat lawatan lagi . Tapi aku tengok macam tak ada yang beria-ia je kan ? Hurmmm . Aku faham . Tak apalah . So keep it up and lets ROCK TOGETHER ! YEAHHHH ! Hahahaha xD

Okay . Sampai disini sahaja . Assalamualaikum :)

*comel tak Kak Ton ? Hahahaahahahaha xD *

0 comments:

Post a Comment