Pages

Wednesday 27 November 2013

Gathering part 1

Assalamualaikum. 

Hi semua. Semua sihat? Dah lama aku tak berceloteh di blog aku yang hambar sehambar hambar hambar nya ini. Haha. Banyak nya hambar. Haha. Never mind. Cuti sekolah dah mula. Korang semua pergi mana? Tak nak kongsi cerita dengan aku ke? Haha. Alaaaa. Tahu korang malu. Tak apa. Tak payah malu. Kita kita je yang tahu. Lewls. Hahaha. 

How about my holiday? Hahaha. My holiday is just awesome lah sangat okay? Haha. Cuti sekolah ni dimulakan dengan "Gathering lah sangat 11 generation BMS ". Hahaha. Kenapa ada " lah sangat " ? Sebab tak semua ada. I mean, tak semua yang datang masa gathering tu. Biasa biasa je gathering kitaorang. Buat dekat KFC Muar sebelah Wetex Parade. Then karaoke dekat Music Bank. Part karaoke tu best! Hahaha. 

No more words that I can say here. Just enjoy the pictures ;)

 Here Nabil. He likes ehemm. Here Ayip. He likes ehemmm jugak. Hahaha. 

Actually, diorang ni dah penat menunggu. Datang awal gila. Pukul 10.30 a.m dah sampai. Haha. Give a big hand to these boysssssssss. Lol.

 Aku sebut nama yang pandang camera je lah okay? From the right Helya yang ayu lah sangat. Then Najeha yang cute lah sangat. Then Dekya yang Topong lah sangat. Lastly Zety a.k.a Cikgu Kalsom!

Biasalah. Janji Melayu. Kata 11.30 start. Tapi pukul 12 lebih baru start. Lol -.-
And here the pictures at KFC :

 Perlu ke aku nak introduce mamat ni lagi? Haha. Actually dia ni malu lepas jumpa crush dia. Hahaha. 

 *Mohon bash Nabil kat Twitter. Here his link acc NABIL *

Yang Nabil tu tak payah lah lagi aku nak kenalkan. From the left Arif and Sean. Actually Ariff tu bukan lah budak sekolah aku. Dan dia tak pernah pun jadi pelajar sekolah aku. Nak tahu dia budak sekolah mana? Sekolah Alam Shah. K. 

 Here Anip. He likes eheeemmmm. Haha. Sanggup tak makan semata mata nak tunggu awek datang dulu. Pehh. Memang daebak gila. Lol.

 *404 server not found*

 Dia ni lagi. Btw, nampak tak budak pakai tudung pink. Nak tahu tu siapa? Tanya Ayip kat Twitter. Here his acc link AYIP ABAM HOT

 * Bismillah*

 Le boys

 Le girls

 Le sean yang cute lah sangat. Hahaha.

 titew malu lah . lol

 WHAT DO YOU WANT FROM ME HATERS! 

 Here Tambi and Afiq. Aku rasa kalau aku tak kenalkan mana satu Tambi mana satu Afiq korang dah dapat tahu yang mana satu Tambi yang mana satu Afiq. Hahahaha. No racist here. Hahahaha

 THE BOYS! BRING THE BOYS OUT! Hahaha


 Gambar mamat ni lagi. Btw, cute kan dia? Usha lah dia kat Twitter. Dah bagi link kan tadi? Hahaha.

ITS TIME TO PARTY! What?? Harga masuk karaoke berapa? Tak payah tanya. Nanti riak pulak. Lol.







di akhiri dengan sekeping gambar yang boleh lah tahap comelnya tu. Lol

Maka berakhirlah gathering 11 generation BMS part 1 di Muar. Nantikan gathering 11gen BMS part 2.
Hahahaha. Byeee.

0 comments:

Post a Comment